Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

ΑΠΟ ΤΑ "ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΜΟΥ"

ΜΕΣΟΒΔΟΜΑΔΑ

Μεσοβδόμαδα
ονειρεύτηκα τα μαύρα σου ματόκλαδα
βελουδένια,σαν της άνοιξης τ'απόβραδα
και τα χείλη σου
στην άκρη των χειλιών μου
όνειρό μου

 Μεσοβδόμαδα
μες τον ύπνο μου ξενύχτησα στο σώμα σου
γλυκοφίλησα τη ζάχαρη απ' το στόμα σου
και το αχ! σου,
αχ! και βάσανο δικό μου
όνειρό μου

Κι'ήρθα σπίτι σου
και χτύπησα την πόρτα την κλειστή
μα η καρδούλα σου ήταν κρύα
κι'η φωτιά σβυστή.

Μεσοβδόμαδα
η λαχτάρα με ταξίδεψε στα μέρη σου
πήρα πάλι μες το χέρι μου το χέρι σου
κι'αγκαλιάστηκα σφιχτά
με τον καυμό μου 
όνειρό μου.

ΣΕΒΗ ΤΗΛΙΑΚΟΥ

2

ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΟΠ

Ο καυμός μου τοίχο-τοίχο
σέρνεται στο δρόμο σου
κι'η καρδιά μου το κατόπι
η ξενύχτισσα
που μου τάπες τα πικρά σου σε μια δόση
και δε μίλησα.

Τί να πω που δεν σου τόπα
σε καλύτερους καιρούς
πώς να πιάσουνε τα λόγια
που ποτέ σου δεν τ'ακούς

Τί να πω που δεν σου τόπα
όσα χρόνια σ'αγαπώ
πώς ν'ανοίξω το φιλί σου
το κλειστό.

Ένα κλάμα δάκρυ-δάκρυ
στάζει στο περβάζι σου
κι'ένα δίγνωμο φεγγάρι
μες τα μάτια σου
που δεν τό'δα πριν τη ρίξω την καρδιά μου
μες τ'αγκάθια σου.


ΣΕΒΗ ΤΗΛΙΑΚΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου